1. Sprawdź czy masz połączenie z internetem - otwórz jakieś strony internetowe. Jak nie możesz to zgłoś problem dostawcy internetu. Jak się otwierają idź dalej.
2. Sprawdź czy możesz otworzyć strony na serwerze krnt.pl - swoją lub http://www.krainanetu.pl. Jak możesz idź dalej. Jak nie możesz przejdź do działu "Sprawdzanie łączności z serwerem."
3. Zaloguj się do konta przez stronę http://s139.superhost.pl:2095/Jak działa (możesz wysyłać i odbierać maile, z którymi był problem przez program pocztowy), to masz problem z konfiguracją konta lub połączeniem internetowym.
4. Sprawdź konfigurację konta lub skonfiguruj je ponownie. Najpewniejszym rozwiązaniem jest nowa konfiguracja i usunięcie starej. W przypadku problemów z pocztą w Windowsie w 90% pomaga.
5. Jak nadal nie działa zadzwoń do nas.
Nie mogę odebrać poczty z krnt.pl.
Wróć do „Najczęstsze pytania i problemy”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość