Informacje o tym są podane w mailu zwrotnym - zwykle "Mail Delivery System" lub "Undelivered Mail Returned to Sender". Oto najczęstsze komunikaty:
1. "Mailbox /maildir over quota" - Konto pełne - należy skasować zbędne maile lub zwiększyć pojemność konta.
2. "Quota exeeded" - konto pełne - Należy skasować zbędne maile lub zwiększyć pojemność konta.
3. "User unknown in local recipient table" - Nie ma takiego użytkownika na serwerze odbiorcy - dowiedzieć się o właściwy adres.
4. "Temporary problem. Please try again later." - Chwilowy problem z serwerem odbiorcy - należy spróbować ponownie za jakiś czas.
5. "Recipient address rejected: Tymczasowe wstrzymanie dostarczenia poczty." - Chwilowy problem z serwerem odbiorcy - należy spróbować ponownie za jakiś czas.
6. "Sorry, no mailbox here by that name / skrzynka pocztowa odbiorcy nie istnieje" - Nie ma takiego konta - dowiedzieć się o właściwy adres.
7. "Greylisting in action, please come back later" - odbiorca jest na szarej liście (tymczasowa blokada antyspamowa) - należy spróbować ponownie. Warto też poinformować odbiorce w inny sposób o zaistniałym problemie. Administrator jego poczty może usunąć odbiorcę z list spamowych.
Dlaczego mój mail nie dotarł do odbiorcy?
Wróć do „Najczęstsze pytania i problemy”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość